Šiandien vartotojai vis dar ieško vertės ir pasiūlymų. Pritraukite juos į savo verslą siūlydami įžangines nuolaidas arba gaukite specialių pasiūlymų, pvz., čia pirkite 2 gaukite 1 už pusę kainos arba nemokamą dovanų įpakavimą per pirmuosius tris pirkinius. Tokie pasiūlymai gali pritraukti naujų klientų, kurie svarstė galimybę pradėti verslą su jumis, tačiau jiems reikėjo paskatos iš tikrųjų pakeisti savo apsipirkimo įpročius. Tada stebėkite, ką jie perka ir kokius pasiūlymus išpirko, kad galėtumėte geriau nukreipti juos į būsimus rinkodaros pranešimus, kurie sustiprins jų lojalumą.
Paprašykite siuntimo. Kai tik įgysite kliento lojalumo, paprašykite jo rekomendacijų. Esami klientai yra vienas geriausių naujų klientų šaltinių. Tačiau negalite būti pasyvūs ir laukti, kol jie į jūsų verslą atves kolegas, draugus ir šeimos narius. Vietoj to, imkitės kontrolės ir sukurkite sistemingą požiūrį, kad aktyviai prašytumėte patenkintų klientų rekomendacijų. Magnetas pritraukia klientus. Į pardavimo procesą įtraukite persiuntimo generavimo veiklą. Siųskite tolesnius el. laiškus, kad įsitikintumėte, jog klientai yra patenkinti savo pirkiniais, o tada atsiųskite kitą el. laišką, kuriame prašoma persiuntimo. Apsvarstykite galimybę pasiūlyti paskatas, jei pardavimo kaina tai pateisina.
Iš naujo susisiekite su senais klientais. Grįžkite į pasibaigusių klientų kontaktų sąrašą ir parduokite buvusiems klientams, kurie kurį laiką su jumis nedirbo. Sudarykite įprastą tvarkaraštį, kad tai atliktumėte (tarkime, kas ketvirtį) ir pasirinkite klientus, kurių nematėte šešis mėnesius. Susisiekite su jais el. paštu, tiesioginiu paštu, žinutėmis arba telefonu pateikdami pranešimą „Mes jūsų pasiilgome“ ir pasiūlydami tam tikrą pasiūlymą arba reklamą, jei jie grįš. Internetinė paieška yra pagrindinis būdas tiek vartotojams, pirkėjams susirasti naujų įmonių. Tai reiškia, kad jūsų svetainė turi atlikti daug pastangų, kad klientai galėtų jus rasti. Peržiūrėkite savo paieškos variklio rinkodaros ir paieškos variklio optimizavimo taktiką ir metodus, įskaitant įsitikinimą, kad svetainė yra pritaikyta mobiliesiems. Netgi jūsų svetainės dizainas turi įtakos. Per daug grafikos gali sulėtinti jūsų svetainės įkėlimo greitį, o tai yra klientų išjungimas. Jei neturite vidinės patirties, pasamdykite svetainių dizaino įmonę ir (arba) SEO ekspertą.