Reklamos agentūra Nomadomas: nuomonės formuotojų atsiradimas ir nauda

Skaitmeninio marketingo agentūra www.nomadomas.lt dažnai sulaukia užklausų dėl nuomonės formuotojų reklamos. Tai populiarus ir gana sėkmingas būdas pasiekti įvairias auditorijas, supažindinti su nauju prekės ženklu, pademonstruoti veikimą ar rezultatus. Kodėl atsiranda pasitikėjimas nuomonės formuotojais ir kodėl tai toks populiarus reklamos būdas šiais laikais? Šiek tiek daugiau įžvalgų ir istorijos iš Nomadomas specialistų lūpų

Nuomonės formuotojai anksčiau ir dabar

Terminas nuomonės formuotojas arba angliškai ,,influencer’’ atsirado dar visai neseniai, tačiau jau spėjo tapti vienu iš skaitmeninio marketingo reklamos dalių. Nomadomas specialistai sulaukia vis daugiau užklausimų dėl paslaugų šiuo klausimu ir kokią naudą prekės ženklui tai gali atnešti.

Anksčiau tokio termino, kaip ,,influencer’’ nebuvo ir buvo vartojamas terminas ,,taste maker’’. Tai žmonės, kuriais jų auditorija pasikliauna, pasitiki jų nuomone ir rekomendacijomis. Tokios lojalios auditorijos siekia ir kiekvienas prekės ženklas. Todėl dažnai Nomadomas savo klientams pasiūlo pasinaudoti tokia reklamos forma ir pasiekti savąją auditorija tokiu būdu.

Kodėl žmonės pasitiki vieno žmogaus nuomone? Užsitarnautas pasitikėjimas, kokybiškų ir naudingų produktų ar paslaugų rekomendacijos, statusas visuomenėje – visa tai susideda į nuomonės formuotojo auditoriją. Senovėje panašų pasitikėjimą rekomendacijomis kurdavo karaliai, valdovai, aukšto rango karininkai ar kiti aukšto statuso žmonės. Šiais laikais šias pareigas perėmė žymūs žmonės, kurie savo rekomendacijas paverčia pelningomis reklamomis. Nomadomas pataria nepamiršti pasirinkti tinkamą nuomonės formuotoją savo prekės ženklui. Tai svarbu, nes kiekviena auditorija skirtinga ir domisi skirtingais dalykais, todėl svarbu pasirinkti tokį nuomonės formuotoją, kurio auditorija yra aktuali ir Jums.

Kaip dirbti su ,,influenceriais’’: Nomadomas patarimai

Dirbant su nuomonės formuotojais Nomadomas išskiria kelis pagrindinius aspektus, į kuriuos svarbu atkreipti dėmesį ir kas gali būti naudinga Jums.

Tinkamai išsirinkite žmogų, kurio auditoriją atitiktų ir Jūsų. Tai labai svarbu, nes jei reklamuosite vyriškai auditorijai, kuri domisi automobiliais, moteriškus veido produktus – tokia reklama bus nenaudinga Jums ir neatneš jokio pelno. Nomadomas renkant tinkamus ,,influencerius’’ sudaro auditorijos profilį, kuriuo naudojantis lengviau pasirinkti ir tinkamą žmogų reklamai.

Ilgalaikis bendradarbiavimas – Jūsų prekės ženklo ir ,,influencerio’’ sąsajos be didelio vargo. Tokio sutartys yra naudingos tiek užsakovui, tiek reklamos vykdytojui. Dažna Nomadomas taktika yra išsirinkti kelis variantus, o su labiausiai pasisekusiu žmogumi bendradarbiauti ilgesnį periodą. Nuolatinė reklama, geresnis atpažįstamumas, pasitikėjimo kūrimas – tai ilgalaikio bendradarbiavimo, kitaip galima vadinti ambasadorystės, rezultatai.

Pateikite nuomonės formuotojui išsamų aprašymą tiek produkto ar paslaugos, tiek norimos reklamos formos. Dažnai nuomonės formuotojai kreipiasi į Nomadomas su klausimais, ar tokios formos reklama tiks, ką reikia paminėti, o ko ne. Reklamos specialistai atsakyti į šiuos klausimus gali ne visada, todėl geriausia turėti aiškų aprašymą, ko norima iš reklamos.

Nuolaidos kodai – būdas pamatuoti rezultatus. Naudojant išskirtinius, vienam ,,influenceriui’’ pritaikytus nuolaidos kodus yra lengviau pamatuoti, kiek pardavimų sugeneravo ši reklama. Taip galite apskaičiuoti reklamos našumą ir tartis dėl tolimesnio bendradarbiavimo.

Norite sužinoti daugiau apie tokią reklamos formą, o gal net ją išbandyti? Nomadomas specialistai yra pasiruošę Jums padėti!

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.