Atliekant SEO darbus, neapsieinama be įrankių. Jie reikalingi tiek vidiniam, tiek išoriniam SEO optimizavimui. Šios priemonės labai palengvina optimizavimo procesą ir jo valdymą.
Šiame straipsnyje aptarsime populiarias platformas ir kitus įrankius, kurių jums reikia norint optimizuoti savo svetainę.
Google paieškos konsolė
„Search Console“ galite atlikti daug darbo: pamatyti, kurie raktiniai žodžiai pritraukia srautą iš natūralios „Google“ paieškos, koks jūsų parodymų rodiklis, kokios yra vidutinės raktinių žodžių paieškos pozicijos ir kaip srautas keičiasi laikui bėgant. Paieškos pulte taip pat matysite technines svetainės klaidas, galėsite iš naujo indeksuoti pasikeitusius vidinius URL, įvesti skirtingas svetainės versijas, pamatyti SEO atgalinių nuorodų sąrašą, patikrinti mobiliosios versijos veikimą, atkreipti dėmesį į puslapį greičio klaidos, esama situacija.
Google mano verslo paskyra
„Google“ mano verslas yra mini svetainė, kuri „Google“ paieškoje atrodo kaip vizitinė kortelė. Tai papildomas nemokamas kanalas srautui pritraukti. Mano verslo paskyra taip pat atlieka reprezentacinę funkciją.
Reitingavimo matematikos įskiepis
Tai nemokamas SEO įskiepis, naudojamas WordPress turinio valdymo sistemoje, padedantis kurti meta antraštes, meta aprašymus, rich snippets – tai slapukai, kurie gali būti rodomi Google natūralioje paieškoje. Kai kurie dažniausiai prašomų slapukų pavyzdžiai. Ten matote klausimo pavadinimą ir paruoštą atsakymą. Ši informacija rodoma po jūsų svetaine. Kitas pavyzdys – lankytojų įvertinimai, kurie rodomi su žvaigždutės piktograma ir įvertinimu. Paprastai rezultatai su daugiau slapukų sukelia daugiau paspaudimų ir didesnį lankytojų susidomėjimą.
Ahrefs
Ahrefs yra labai naudingas ne puslapio SEO įrankis. Tai leidžia sekti atgalinių nuorodų sąrašą ir kiekvienos nuorodos našumo parametrus. PVO dažnai naudoja Ahrefs platformą, kad surastų nuorodas į konkurentų svetaines ir naudotų jas savo išoriniams SEO tikslams.
Moz įrankis
Moz yra naudingiausia, kai reikia nustatyti puslapio, į kurį planuojate susieti nuorodą, parametrus ir reitingą. Patikrinus šią informaciją šioje platformoje, pamatysite svetainės domeno ir puslapio autoritetą, kiek nuorodų turi pats puslapis, iš kokių svetainių ir jo spamo lygį.
Google analitikas
Analitiką naudoja visi rimti rinkodaros ir SEO specialistai. Google Analytics leidžia sekti šiuos duomenis: kurios šalys, kokie raktiniai žodžiai pritraukia srautą į jūsų svetainę, kurie kanalai pritraukia srautą, kurie vidiniai puslapiai turi didžiausią srautą, kokiais įrenginiais ir IPT naudojasi jūsų svetainės lankytojai.
SEO paslaugos su garantija
Jeigu pavargsite tvarkyti savo svetainės SEO darbus, dėl SEO paslaugų galite drąsiai kreiptis į seo specialistus Vilniuje Digital Star. Agentūra užsiima įvairiais skaitmeninio marketingo darbais – nuo Google reklamos iki išorinių konkurentų nuorodų audito. Kreipkitės į Digital Star dėl profesionalių paslaugų.